sobota, 10 września 2011

Avene - TriAcneal recenzja


Krem na niedoskonałości skóry i zmiany trądzikowe.
W ostatnim czasie stan mojej cery pogorszył się i szukałam kosmetyku, który zrobiłby z tym porządek ;) O tym kremie słyszałam wiele dobrego, miał bardzo dobre opinie w internecie. Postanowiłam spróbować i zobaczyć czy rzeczywiście tak świetnie radzi sobie z walką przeciw niedoskonałością. Dziś mija równo tydzień odkąd zaczęłam go stosować. Krem ma nietłustą konsystencje, wchłania się dosłownie w parę sekund. Nakładam go codziennie na noc. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się widocznych efektów po tygodniu, jednak krem mnie pozytywnie zaskoczył. Naprawdę widzę znaczną poprawę stanu cery, próbowałam już wielu specyfików,ale ten jest najlepszym jaki do tej pory spotkałam. Jestem ciekawa jak bardzo wydajny będzie i czy z każdym kolejnym tygodniem używania moja cera będzie coraz ładniejsza. Na to liczę :)

3 komentarze:

  1. Tylko pamietaj o kremie na dzień z filtrem UV conajmniej SPF15,teraz jest dobry czas na stosowanie takiego kremu,ale jednak promieniowanie UV jest cały czas,nawet w pochmurny dzień,a skóra bedzie Ci się złuszczać,więc musisz ją chronić,zapobiegnie to ewentualnym przebarwieniom:-)pozdrawiam i dziękuję za obserwację:-)Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kremy to majątek, ja używam flos lek :) i też jest ok, pozdrawiam i obserwuje :) zapraszam w wolnej chwili
    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie niedawno skonczylam tubeczke i w skali 1 do 5 oceniam na 4. Oczyscil mi buzie ale niestety nie do konca.. Mimo wszystko i tak dal sobie rade;)

    OdpowiedzUsuń