środa, 8 lutego 2012

Moja codzienna pięlęgnacja cery :)

Jak wiadomo codzienna pielęgnacja cery jest bardzo ważna. Podstawą do makijażu twarzy nie jest wspaniale kryjący niedoskonałości podkład, ale właśnie świeża,czysta i zadbana cera. Często zmieniam produkty do pielęgnacji twarzy, ponieważ lubię próbować nowych kosmetyków, rzadko też kompletuje zestawy, zazwyczaj każdy kosmetyk mam z innej firmy :)


Oczyszczanie:

Obecnie stosuję Garnier Czysta Skóra - żel krem oczyszczający.
Produkt przyjemny w stosowaniu o ładnym ogórkowym świeżym zapachu. Tubka o pojemności 150 ml jest bardzo wydajna. Produkt dobrze oczyszcza skórę, nie świecę się po nim, redukuje nadmiar sebum. Jest to produkt testowany dermatologicznie, nie podrażnia mojej skóry. Jak najbardziej jestem zadowolona z tego żelu :)

Demakijaż:

Mleczko ogórkowe Ziaja (cera normalna,tłusta,mieszana)
Bardzo popularny produkt, lubię firmę Ziaja za ceny i jakość. Mleczko spełnia swoje zadanie, używam go do demakijażu oczu, nie zauważyłam żadnego wysuszenia w tych okolicach, produkt tani i bardzo dobry, polecam :)

ISIS PHARMA Teen Derm Aqua - woda oczyszczająca do skóry tłustej, trądzikowej
Wcześniej nie miałam styczności z tą firmą nie wiele też o niej wiedziałam. Szperając po półkach rossmanna przypadkiem na nią trafiłam. Produkt był przeceniony, więc jako osoba lubiąca poszukiwać perełek, postanowiłam spróbować. Produktu używam do demakijażu cery, często spełnia również funkcje toniku. Zawiera cynk, Witamine E i wyciąg z drzewa Boswellia. Dobrze spełnia się w roli produktu do demakijażu, jednak raczej już do niego nie wrócę, ponieważ był dość drogi i nie czuję by był niezbędnym z mojej szafce z kosmetykami.

Nawilżanie

Krem na dzień - AA skóra pod kontrolą (matujący krem na dzień przeciw niedoskonałością)
Używam go od około tygodnia, jeszcze niczym mi nie podpadł :) Mimo dziwnego zapachu, kremik dobrze się spisuje, cera jest nawilżona, szybko się wchłania, nadaje pod makijaż. Na razie nie zauważam żadnych ubocznych efektów stosowania, krem ładnie matuje cerę.

Krem na noc - Dermacos Anti Acne (Krem normalizujący na noc) Farmona
Uwielbiam ten kremik, zakupiłam go po zużyciu kremu Avene i chyba z tym polubiłam się bardziej. Nie jest drogi, dobrze nawilża, nie zapycha, dba o cerę i rzeczywiście działa przeciwko niedoskonałością. Mam cerę na której często pojawiają nie różne niespodzianki,ale wydaje mi się ,że ten krem znacznie je redukuję :) Na pewno do niego wrócę.

Kremy pod oczy

Floslek - żel do powiem i pod oczy za świetlikiem i rumiankiem
Bardzoo lubię ten kremik, to mój pierwszy krem z tej firmy, ale na wielu blogach czytałam ,że produkty tej firmy są świetne :) Działa przede wszystkim chłodząco, daje bardzo fajny efekt odświeżenia, powieki stają się od razu bardziej lekkie.

Garnier Essentials Regenerujący krem pod oczy
Świetnie nawilża i jest niesamowicie wydajny, stosuję go codziennie a jak na razie zużycie jest bardzo niewielkie.

Maseczki 

Używałam wiele i staram się nakładać je na twarz przynajmniej raz w tygodniu, jedne z najczęściej przeze mnie kupowanych to Soraya maseczka drożdżowa, Under 20 maseczka głębokie oczyszczenie i wygładzenia oraz maseczki z firmy Ziaja, które są naprawdę świetne :)

15 komentarzy:

  1. Muszę wyprobować ten Garniera..
    Jejku aż Cię podziwiam :) ja nie mam tyle cierpliwości i zapędu żeby nakładać maseczki :))) ale może może.. Ziaja mówisz??:)) ale under 20 mnie nie obejmuje:D może coś innego?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam też żel z Garniera i był świetny :) bardzo lubie produkty do oczyszczania cery z Garniera :)

    dziękuję za miły komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :) byłoby mi bardzo miło :) zapewniam, że posty będą ciekawe :D!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię maseczki a ziaję wprost uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spora gromadka do codzienniej pielęgnacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. K-rocka myślę ,że maseczki under 20 dobrze oczyszczają nawet jeśli 20 się już przekroczy ;) Polecam również maseczki AA bardzo przyjemne w stosowaniu, słyszałam też ,że maseczki Bielendy są fajne, ale dopiero się na nie szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te żele do powiek i pod oczy z Flosleku.

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię żele Flos-lek, aktualnie mam z arniką na naczynka i sińce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the post!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę masz niezłą kolekcją do codziennej pielęgnacji. ;-) Moja jest na razie uboga. :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful post!!amazing blog!! i'm following you!!if you like mine,do the same!!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o mojej kolekcji pomgałbym powiedzieć wiele, ale nie ma takiej różnorodności. Akurat napisałam post o pielęgnacji skóry tłustej u siebie. Ale synchronizacja. :)Isis pharm sie sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze oczyszcza :) ja jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze oczyszczona cera to zdrowa i promienna cera ;) Kiedyś też stosowałam ten żel z Graniera jednak teraz jest on dla mnie za mocny. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. hihihih ile mamy takich samych produktów:D ale fajnie ze ktos ma taka podobna serie:D♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten żel Garniera ;) Zapraszam do mnie, postanowiłam reaktywować bloga ;)

    OdpowiedzUsuń